Regulamin

Regulamin sklepu ważny od 01.05.2024.

Regulamin Hotelu dla psów określa warunki korzystania z usług, w tym przyjęcia, pobytu i opuszczenia przez psa Hotelu dla zwierząt ,Arizona” w Kościanie, kod pocztowy 64-000, ul. Romualda Traugutta 7a. 

1. Informacje ogólne

1) Właścicielem Hotelu dla psów Arizona jest:

ARIZONA Dorota Ratajczak
ul. Romualda Traugutta 7a
64-000 Kościan
NIP: 6981038932
REGON: 301706135

2) Hotel oferuje usługi dla zwierząt domowych – opiekę całodobową i godzinową, spacery dla psów oraz inne usługi ustalane indywidualnie, zgodnie z potrzebami klienta.

  • Dane kontaktowe

E-mail: natalia@arizonahotel.pl

Telefon: +48 783 767 303

2. Określenia użyte w regulaminie:

Hotel Arizona – Hotel dla psów Arizona.
Powierzający – właściciel zwierzęcia lub osoba reprezentująca właściciela, organizacja pro – zwierzęca.
Pies – gatunek zwierzęcia, który przyjmowany jest do hotelu.

3. Treść regulaminu

§ 1

Powierzający oddając psa do hotelu zobowiązany jest pozostawić w nim na czas pobytu:

  • nim książeczkę zdrowia lub paszport dokumentujący aktualne szczepienie psa przeciwko wściekliźnie i podstawowym chorobom zakaźnym,
  • odpowiednią ilość jedzenia dla psa, dostosowaną do czasu pobytu (najlepiej z naddatkiem, w razie nieprzewidzianych sytuacji, jak wymioty),
  • legowisko lub koc (w przypadku psów o delikatnej psychice, dla ich komfortu).

§ 2

Powierzający oświadcza, że powierzany Hotelowi Arizona pies:

  • został odrobaczony w przeciągu ostatnich 6 miesięcy,
  • posiada aktualne szczepienia przeciwko wściekliźnie i innym, podstawowym chorobom zakaźnym,
  • został zabezpieczony przed pchłami i kleszczami.

§ 3

Hotel Arizona zobowiązuje się do:

  • właściwej opieki nad zwierzęciem – dbanie o jego stan psychiczny i fizyczny oraz bezpieczeństwo,
  • informowania o przebiegu pobytu poprzez jedną z następujących form: Telefon, SMS, Messenger, WhatsApp, e-mail (minimum raz dziennie, zgodnie z ustaleniami z Powierzającym)
  • karmienia psa według zasad określonych przez Powierzającego – dostarczoną karmą,
  • reagowania na wszelkie oznaki pogorszenia stanu zdrowia, powiadamiając niezwłocznie o tym fakcie Powierzającego,
  • otoczenia psa opieką weterynaryjną, jeśli zajdzie taka konieczność – koszty takiej opieki, w tym także koszty transportu do weterynarza prowadzącego pokrywa POWIERZAJĄCY,
  •  jeśli zachodzi taka konieczność – podawania przepisanych przez lekarza weterynarii lekarstw.

§ 4

W sytuacji kiedy:

  • Powierzający nie będzie się kontaktował z Hotelem Arizona w sprawie przedłużenia pobytu psa oraz nie będzie odpowiadał na telefony bądź pozostałe formy kontaktu,
  • okaże się, że podany w umowie telefon jest nieaktualny, a Powierzający go nie zaktualizował,
  • Powierzający bądź upoważniona w oświadczeniu – bez powiadamiania Hotelu Arizona nie odbierze zwierzęcia w ciągu tygodnia po upływie terminu odbioru, określonego w niniejszej umowie,

Strony ustalają, iż zastosowanie Powierzający zrzeka się na rzecz Hotelu Arizona wszelkich praw do psa, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy i oświadcza, iż nie będzie zgłaszał w stosunku do Hotelu Arizona żadnych roszczeń. Nieodebranie psa w terminie upoważnia Hotel do dysponowania zwierzęciem wg własnego uznania, kierując się dobrem zwierzęcia, co może skutkować na przykład szukaniem mu nowego domu, oddaniem go do adopcji, schroniska dla zwierząt lub domu tymczasowego.

§ 5

Gdy zabraknie karmy dla psa dostarczonej przez Powierzającego, Hotel Arizona:

  • może dokonać zakupu brakującej karmy – koszty zakupu i transportu pokrywa Powierzający,
  • może podać psu karmę, którą aktualnie posiada na stanie (karma hipoalergiczna), a Powierzający nie będzie zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń, jeśli nie uiści opłaty za kupno karmy dedykowanej do konkretnego psa – koszty karmy pokrywa Powierzający.

§ 6

Ustalony w niniejszej umowie okres pobytu psa w Hotelu może być – za zgodą Hotelu Arizona – zmieniony.

  • gdy nastąpi skrócenie terminu pobytu psa  – część pieniędzy może zostać zwrócona Powierzającemu wyłącznie za zgodą Hotelu Arizona, jeśli zostanie w tej kwestii ustalone porozumienie,
  • w przypadku wydłużenia terminu pobytu psa – za zgodą Hotelu Arizona, Powierzający jest zobowiązany do pokrycia dodatkowych kosztów.

§ 7

W przypadkach losowych, nagłego pogorszenia stanu zdrowia powierzonego zwierzęcia Hotel Arizona niezwłocznie informuje Powierzającego o tym fakcie – jest zobowiązany do dołożenia wszelkiej staranności w dbaniu o dobry stan fizyczny i psychiczny powierzonego zwierzęcia, jednak nie ponosi odpowiedzialności za chorobę lub zgon zwierzęcia niebędący zależny od Hotelu Arizona, wynikający z:

  • praw przyrody na przykład wieku zwierzęcia, stanu zdrowia,
  • nagłych wypadków związanych ze specyfiką rasy, na przykład skręt żołądka, ataków padaczki, biegunki, czy wymiotów na tle stresu i tym podobnych dolegliwości,
  • choroby zakaźnej, na którą pies nie został zaszczepiony bądź, na którą nie istnieje aktualnie dostępna szczepionka (na przykład kaszel kennelowy),
  • nagłych problemów zdrowotnych wynikających z zachowania zwierzęcia, na przykład: uszkodzenia mechanicznego, spowodowanego na przykład przewróceniem się, uderzeniem, czy otarciem (lub innymi tego typu, nieprzewidzianymi zdarzeniami), zjedzenia ciała obcego (na przykład przedmiotu, liścia, gałęzi, kamienia lub innych, nieprzewidzianych ciał obcych)

Hotel Arizona zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną powierzonemu psu na skutek siły wyższej, działań bądź zaniechań osób trzecich, jak również zachowania zwierząt nieobjętych opieką, chyba że szkoda ta nastąpiła na skutek zawinionego działania lub zaniechania Hotelu dla Psów. Hotel Arizona zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone zachowaniem powierzonego mu psa, chyba że zachowanie to spowodowane jest zawinionym działaniem lub zaniechaniem Hotelu.

§ 8

Opłata za pobyt psa w Hotelu Arizona pobierana jest z góry – najpóźniej w dniu przekazania zwierzęcia. Płatność może być dokonana za pomocą przelewu, BLIK na wskazane przez Hotel Arizona konto lub numer telefonu.

§9

W przypadku, gdy w trakcie pobytu w Hotelu pies umrze z przyczyn niezawinionych przez Hotel dla Psów, nie ponosi on odpowiedzialności za to zdarzenie, jak również nie ponosi kosztów utylizacji lub pogrzebania zwłok.

§ 10

Przy powierzaniu psa pod opiekę Powierzający jest obowiązany do poinformowania Hotelu dla Psów o agresywnych zachowaniach przejawianych przez zwierzę. W przypadku gdyby pies przejawiał zachowania agresywne, które są niebezpieczne dla innych psów przebywających w Hotelu dla Psów lub personelu Hotelu dla Psów, Hotel dla Psów zastrzega sobie prawo umieszczenia takiego psa w osobnym pomieszczeniu i zwiększenia w związku z tym opłaty za jego pobyt stosownie do ceny przyjętej w aktualnie obowiązującym cenniku. O umieszczeniu psa w osobnym pomieszczeniu oraz o zwiększeniu ceny pobytu Hotel dla Psów informuje Powierzającego.

&11

Powierzający wyraża zgodę na publikację i edycję zdjęć psa, o którym mowa w punkcie 1§, na stronie internetowej, lub w mediach społecznościowych Hotelu Arizona, wykonanych przez Hotel Arizona.